De 10 meest inspirerende instagram accounts

Toen ik eenmaal de knop om had gezet en ging afvallen was het op een gezonde manier gewicht verliezen en fitter worden de belangrijkste motivatie voor me maar daarbij hebben fitnesspall en instagram me ook enorm gemotiveerd. FitnessPall maakte mij wegwijs in de wereld van voeding en instagram zorgde in de mindere tijden dat ik toch gemotiveerd bleef ook vond ik het leuk om de afwisselende verhalen te lezen, de filmpjes te zien. Maar ook om af en toe te lezen dat ik niet de enigste ben die soms een terugval heeft. Dus hierbij wil ik graag mijn top 10 instagram accounts delen die ik het leukste en inspirerend vind! 😍

Deze instagram accounts zijn zo leuk om te volgen. Leuke verhalen, recepten en foto’s!💪 girls met power!
kimstagram2.0
corinnehaan
manouk.moves
marityvette

Leuke verhalen, foto’s en challenges followfitgirls.com

Omdat lekker en gezonde recepten een inspiratie zijn!
oh.my.pie

Hij fotografeert mensen die keihard hebben gewerkt om een mooi en gezond lichaam te hebben! jeroendebeerfotografie

Mooi inspirerende woorden onder/biven haar gave foto’s, een hardwerkende vrouw! hannah_vreugdenhil

Filmpjes en foto’s om van die mooie abs te krijgen die ik ook wil 😆home.abs

Om af en toe ideeën op te doen kwa oefeningen. Handige filmpjes buttworkoutvids

Ik volg er nu zo’n 600 🙈. En er zijn natuurlijk nog veel meer van die geweldige accounts! Ik vind het bv erg leuk om Nederlandse mensen te volgen op hun weg naar een fit en gezond leven. Hebben jullie nog leuke accounts die ik zeker moet gaan volgen? Laat het me weten!

Fijn weekend iedereen!

Groetjes Carolien

Plaats een reactie